Apie mus

1999 metais įsteigtos įmonės UAB “ELTALIS” pagrindinė veikla - inovatyvūs pastatų inžinerinių sistemų procesų valdymo ir automatizacijos sprendimai. Aukštos kvalifikacijos atestuotų projektuotojų, programuotojų, darbų vadovų ir montuotojų komanda, įgyvendinusi ne vieną įvairaus sudėtingumo projektą, gali pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo projektinės užduoties formavimo iki objekto pridavimo užsakovui ar jo įgaliotai organizacijai.

UAB “ELTALIS” yra oficialus, puikiai pasaulyje žinomo suomių gamintojo, galinčio pasiūlyti plataus spektro ir didelio efektyvumo dažnio keitiklius, VACON atstovas Lietuvoje, turintis autorizuotą serviso centrą.

Turima automatikos skydų gamybos bazė, bendradarbiavimas su daugeliu inžinerinės įrangos gamintojų visame pasaulyje, nuolatiniai darbuotojų kvalifikacijos kėlimai leidžia taikyti pačius naujausius, inovatyviausius ir geriausiai užsakovo poreikius atitinkančius sprendimus.

Patirtis. Pranašumas dirbant su mumis – tai patirtis ir reputacija. Šiai dienai, mes įvykdėme daugiau nei 100 stambių projektų strateginėse vietose: IKEA, Vilniaus universiteto biblioteka, Inkaro biokuro katilinė ir kt.

Mūsų darbo kokybė. Profesionaliai ir laiku suteiktos kokybiškos paslaugos – tai UAB „ELTALIS“ vizitinė kortelė. Tarp mūsų partnerių – bendrovės iš Slovėnijos, Vokietijos, Latvijos, Estijos, Suomijos ir kt.

Mes atviri bendradarbiavimui ir pasiruošę įgyvendinti Jūsų individualius poreikius. 

 

 

UAB „ELTALIS“ 2016 m. balandžio 11 d. pasirašė projekto „Verslo valdymo sistemos diegimas UAB „ELTALIS“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę „E-verslas LT“.
 
Pagrindinis projekto tikslas – optimizuoti UAB „ELTALIS“ verslo procesus ir didinti įmonės darbo našumą, diegiant elektroninio verslo sprendimus. Įdiegus elektroninio verslo sprendimus (numatoma įdiegti verslo valdymo sistemą ir įsigyti serverį) bus išspręsta visa eilė problemų susijusių su darbų dubliavimu, menka informacijos sklaida įmonėje ir pan., efektyviau vykdoma veikla, racionaliau naudojami finansiniai ištekliai, todėl didės įmonės darbo našumas, pardavimų apimtys, bus užtikrintas įmonės konkurencingumas.
 
Projekto finansavimas – projekto įgyvendinimui skiriama iki 28 212 EUR iš Europos regioninės plėtros fondo.
 
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2016 m. balandžio 11 d. iki 2017 m. balandžio 30 d.